Just Do it!

Blev en tidig morgon, slängde i mig lite frukost och gick till gymmet, krampkänningar under hela promenaden och träningsvärken malde i benen! Haha

Väl på gymmet körde jag uppvärmning på löpbandet, powerwalk och lätt jogg. Axlar, triceps stod på schemat och det var precis det som plågades idag, gött ! :) fått i mig lite frukost på gymmet nu också och ska bege mig hemåt, vill inte veta hur kroppen kommer kännas imorgon. Haha men kul är det!

Resten av dagen kommer ägnas åt tentaplugg och ikväll ska jag träna innebandy :)

LOVE LIFE!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får vila imon :) du får ta de lite som de kommer med loppen. Jag hoppas du kommer att genomföra loppen och att knäet håller! Kramar

2013-03-18 @ 21:14:06
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0