I'm back!

Han fick sin motorcykel igår och är nu en riktigt nöjd kille med ögoninflamation tyvärr -.-
Kvällen blev trevlig och spenderades hos Jocke och Malin, blev ganska tidigt men vi var sjukt trötta och Andreas kände sig inte bra vilket är självklart.

Vaknade tidigt idag, redan 6.45, suck. Haha men hann iaf anmäla mig till både Vasaloppet och tjejvasan 2014, Vasaloppet, 15 800 platser såldes slut på 6 min, SEX MINUTER!! Helt sjukt! Glad att jag fick en plats iaf så nu ska här tränas :D

Köttade precis på gymmet 10 min uppvärmning på löpbandet, sen 5 benövningar, några magövningar och stretch. Gött! Benen skakade av trötthet efter :D
Nu kollar vi damernas 3 mil, johaug är fantastiskt duktig! Min idol, hon och Bolt! I em blir det kanske ett besök hos mamma och pappa och ska kolla på mitt fina lag som spelar säsongens sista match idag, vill också spela !!

Jag ska tillbaka, starkare än någonsin


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att det blev vinst för er dag :) saknar bandyn jättemycket, men jag tror jag hittat de mitt hjärta klappar lite mer för. Önskar jag hade tiden för bandyn, hade varit så kul annars. Jag sa till Peter att det såg ut som att du hade ont i knäet, jag tyckte inte du sprang som vanligt. Hoppas jag hade fel <3 kramar

2013-03-17 @ 20:40:26
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0