Det kan förändras på ett ögonblick

Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande men eftersom halsen ömmar och näsan rinner blir det inget tränande, hoppas det ska gå över nu i veckan!

I fredags var jag på bio, såg the impossible, sjuuuukt bra film, se den om ni inte sett den. Handlade om en familj som var med om tsunamin i Thailand, en sann berättelse om hur vågen splittrade deras semesterdröm och hur de kämpade för att hitta varandra igen. Riktigt gripande film, man inser att man ska ta vara på det man har, det kan förändras på ett ögonblick.

Annars har det varit ganska lugnt, kollade mello hos essi och Christoffer igår och idag blir nog en dag att åka runt och hälsa på föräldrarna och så :) måste ju se herrarnas 15 km också, hejaheja!

Imorgon håller vi tummarna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste nog se den filmen hemma, känns som om tårarna är nära av bara läsandet. Usch, vad hemska saker som kan hända egentligen.
Angående skidorna så är jag inte så bekant med dessa varelser :P
Gärna en tur på cykeln i vår, hade varit skoj. Ska bara lära mig cykla på den :P Kram

2013-03-10 @ 21:55:35
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0