Change

Skulle ju kollat på innebandy, men det slutade med att jag spelade istället :D kom dit och tränaren frågar "är du inte sugen?" Jag svarade jo självklart, han frågade hur knäet kändes och det har ju inte gjort ont det sista så jag sa bra då sa han "det finns kläder, skor och klubba du kan låna om du vill" så sugen som jag var så spelade jag. Sjukt kul!! :) 4-1 vann vi med och bästa laget kämpade sista matchen. Efteråt bjöd en tjej på fika, gött!!

Detta kommer kännas i kroppen imorgon, har redan träningsvärk i benen.., haha :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack :D
Åh, vilken tur att min känsla var fel :P
benpass innan match, oppps den är jobbig den. Det gick ju toppen ändå :D
Skönt att avsluta med vinst, det var ni välvärda!
Fikat ser sjuuukt gott ut, mums!
GBGvarvet är jag inte anmäld till, har valt att jag ska springa kungsholmen runt i Stockholm(halvmara) Jag hoppas det blir av, hon har varit sjuk i några månader nu och då kanske hon inte hinner upp i den formen till 4 maj :S Ska kika efter några lättare lopp så jag har en backup :P Har du några lopp planerade? kram

2013-03-18 @ 08:42:57
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0