Början till sjuk?

Känner att jag blir sämre och sämre för varje dag, fryser, svettas, ont i halsen, trött och hängig. Vet inte om det beror på att vi som extremt lite i helgen och sen körde slut på kroppen under Vasaloppet.
Tänkte i alla fall att jag skulle gått till gymmet idag på morgonen, men vågade inte för halsen så stannade en stund till i sängen.

På fredag skulle jag ju springa, testa mitt knä och se hur det går men får se hur halsen känns då, hoppas den är bra :)

Nu har jag 6 h föreläsning att se fram emot innan tåget rullar hemåt för en kväll med fina tjejer! Sen är jag "ledig" från skolan imorgon och torsdag, blir givetvis plugg hemifrån och hoppas att jag mår bättre så jag kan få till lite träning också :)


Kommentarer
Postat av: Sundare nu!

Förhoppningsvis är det bara en sån där "jag tror jag håller på o bli sjuk, men det försvann igen". Krya på dig! :)

2013-03-06 @ 15:29:04
URL: http://sundast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0