You

I tisdags gav jag mig ut på en löprunda, backintervall stod på schemat. då det ska vara bra för knäna att springa uppför men inte nedför, var det precis det jag gjorde, jag sprang så fort jag orkade upp ca 400 m och sen gick jag ner igen, joggade lite på plan mark och sen upp igen, upp-ner-upp-ner tills jag inte orkade längre men knäet kändes inte :)

Igår däremot skulle jag ge mig ut igen, en runda tänkte jag denna gången, kom halvvägs sen fick jag gå resten av vägen hem, dumma knä! Tur att fina Essi bjöd på gorme frukost efter, äggröra, bacon och grejer, mums!

Annars rullar det på, sakta med säkert, har grillat med fina vänner ikväll, sjukt mycket mat blev det för att vara 4 tjejer som skulle äta. ni är de bästa som finns, vad skulle jag göra utan er?!
annars händer det inte så mycket, jag har pluggat, har ju tenta på lördag så det behövs ju, låg med böckerna i solen nästan hela dagen idag :) skönt att sommarlovet närmar sig..

Right from the start
You were a thief
You stole my heart
And I your willing victim


Kommentarer
Postat av: Petra

<3

2013-06-09 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0