Life goes on

Jag klarade inte tentan, bajs! :( men aja får ta nya tag och skriva den i augusti.. Börjat jobba nu med så dagarna flyter på, träffar fina vänner på kvällarna och tränar lite lätt.

Lördag kvällen spenderades först i Jönköping, Rix fm festivalen och sen en runda till Chappen där jag inte stannade så länge.
I söndags fixade jag här hemma på förmiddagen, drog till Värnamo och fikade med Annie, trevligt, längesen Vi sågs :) hann även med att träffa både Jennie och Matilda innan jag somnade i Amandas soffa! Haha perfekt att ha vänner man kan övernatta hos <3
Igår blev det som sagt jobb och därefter Ullared :) idag jobb, lite shopping och kollade på balen i Värnamo med Amanda. Haha ja där har ni mina senaste dagar.. Träningen är inte värd att nämna, springer en kvart-tjugo minuter då och då, tills knäet säger ifrån, tar lite promenader och så, annars ingenting tyvärr. Får bli ändring nu!
Har blivit sugen på att cykla vätternrundan till helgen ändå, så hoppas någon snäll människa kan ta mitt jobb pass så jag kan det.

Nu blir det sägen för imorgon är en ny dag :D
Jag har världens absolut finaste vänner i mitt liv och jag är otroligt tacksam <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas hoppas du kan cykla <3 massvis med styrkekramar. Kom ihåg att ringa om du vill ha sällskap på cykel eller löpningen :) lycka till! Kram

2013-06-12 @ 15:17:07
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0