Let go

Midsommarhelgen spenderades på Resö med trevligt folk, bastubad på en ö, picknick, havsbad, båtkörning, grillning, fest och gött häng :) tack för det !! Superfin stuga och miljön vid havet är ju underbar! Love it!

Igår sprang jag och för första gången på sjukt länge gick det bra och kändes bra genom hela passet, inte minsta antydning till smärta eller känningar och jag orkade. Ramlade dock i en lerpöl på en åker med lika glad var jag för det och när jag kom tillbaka var jag pigg så tog samma runda en gång till :)

Nu har vi varit ute och badat, kört fyrhjuling och ska nu mysa ner oss i soffan framför film och mat, underbara vänner :)

På torsdag åker vi till bråvallaaaaa, kommer bli grymt!!

Dags att släppa allt nu och gå vidare kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0