Förklaring

Det har varit några minst sagt omtumlande veckor, mitt liv, min trygghet, det bara rasade och det blev ett stort kaos. Svårt att veta vart man skulle göra, vilka vägar man skulle välja, fanns så många beslut att ta. Detta är anledningen till att inga inlägg har skrivits, haft tankarna på helt andra håll. Jag har försökt fylla dagarna med aktiviteter som gör att hjärnan har annat att tänka på och ja, det har fungerat riktigt bra. Jag är så otroligt tacksam över de vänner som verkligen funnits där och visat att de bryr sig på ett sätt som jag aldrig trodde, hade bättre vänner än jag någonsin kunnat drömma om, det gör mig lycklig :)
Vad det gäller träning så hade det lagts lite på is dessa dagar, inte ens träningen har fått mig att må bra men några promenader och kortare löprundor har det blivit. Cykeln till vätternrundan är tillbaka lämnad, det blir med andra ord ingen vätternrunda för mig i år, anledningen är allt för dåligt med träning och ingen motivation/sug efter att cykla så efter många timmars grubblande bestämde jag för att inte cykla. Jag har dock anmält mig till göteborgsvarvet nästa år, hoppas att mitt knä vill springa hela rundan då.

Nu har ni fått en liten förklaring iaf, jag är påväg upp igen, var vid botten men reser mig mer och mer för varje dag som går, jag ska till toppen, stå rakryggad och vara stark. Men hjälp av underbara vänner kommer detta gå, behöver inte skriva era namn för ni vet så väl vilka ni är!

Ta ALDRIG något för givet


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte vad som hänt, men skickar massvis med kärlek och kramar <3 om du vill skingra tankar med löprunda eller promenad så hör av dig. Jag känner det samma som du just nu. Livet är bra konstigt ibland. Rent ut sagt för jäkligt många gånger :/ jag har inga förhoppningar på triathlonet. Genomför jag de så är jag glad. Det är inte de viktigaste. Det finns annat i livet som är mer viktigt. Många kramar ifrån mig <3

2013-06-04 @ 19:46:14
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Amanda

<3

2013-06-05 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0