Close your eyes for a moment

Dags att sova, imorgon gäller det, sista tentan för detta året, sjukt att jag redan läst ett år på universitetet. Det har gått sjukt fort och det har hänt så mycket i mitt liv. Så många omställningar, nya underbara vänner, många plugg timmar och roliga fester. Jag är otroligt glad att jag tog chansen att tacka ja till utbildningen, att jag inte hoppade av när det var som värst. Nu är det en tenta som ska skrivas imorgon, sen tar jag 12 veckor sommarlov som mest ska bestå av jobb och gött häng med fina vänner. Därefter får jag ladda inför ännu ett år i Växjö, har ju 3 år kvar nu..

Idag har jag verkligen pluggat hela dagen så håll tummarna imorgon :) imorgon kväll ska jag och underbara Petra festa till det lite, mot Jönköping och rix fm festivalen, se om det är nåt å ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0