Written in the stars

Började min morgon med löpning, gick inte lika bra idag. Kroppen var sliten och trött men fram tog jag mig ett par km :)

Därefter drog jag och Fatima på en liten tripp, efter lite felkörning och skratt var vi framme vid lager 157. Hittade ett par jeans, ett linne, en sjal, en stickad tröja och ett par leggins. :)
Trevligt att äntligen få träffa min fina igen <3

När jag kom hem bar det av till Halmstad nästan direkt, och där ligger jag nu i soffan framför fotbollen med Jakob och Amanda. Imorgon väntar sol, bad, grillat och äventyrsgolf. Mysigt värre :))

Sometimes your heart needs more time to accept what your mind already knows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0