Tiden tickar på

Förkylningen har inte släppt och inte blivit bättre Heller, snarare tvärtom.. Inte bra inför Vansbro med en klump i halsen varje gång man sväljer, hosta och en rinnande näsa. Och som grädden på moset lyckades jag få i mig både kiwi och nötter igår så svullnade ännu mer! Hahaha såg inte klok ut en stund igår, men det la sig tillslut så idag syns det bara lite svullnad mellan ögonen :)
Och läkaren vill inte skriva ut någon medicin som kan dämpa svullnaden om det skulle hända igen, känns ju kul. Som tur var svullnade bara ögon och näsa igår så kunde inte andas med näsan, tänker vad händer om det svullnar i halsen nästa gång istället? .. Men får hoppas det inte gör det och försöka undvika det jag inte tål :)

Nu är det jobb iaf och ikväll blir det grillning med vänner :) snart dags för Vansbro också, börjar bli nervös nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack snälla, det värmer <3 Jag hoppas du blir piggare och kan genomföra vansbro! Stor kram och lycka till <3 kram

2013-07-04 @ 21:53:32
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0