Semester

Igår började jag dagen med 5 km löpning, otroligt härligt, det gick så bra och under 2 km av rundan höll jag 4.30-4.40 tempo. Då var jag riktigt nöjd när jag kollade på klockan. Klockan har fått stanna hemma den senaste tiden. motivationen för löpning har inte riktigt funnits så har kört lite utan tid och utan vetskap om distansen. Det visade sig vara bra för nu är motivationen högre än på väldigt länge.

Därefter väntade ett jobbpass, 4,5 h blev det innan jag på kvällen grillade med fina vänner. Där under middagen kläcker jag ur mig "det hade varit kul att åka till måndagsklubben någon gång nu på semestern" Emelie var inte sen att haka på när vi kom på att det faktiskt var måndag. efter ett sms till Amanda och Jakob, lite smink och ombyte senare satt vi i bilen påväg mot Halmstad. Det blev en sjuk kväll på många sätt men ack så kul vi hade (eller jag iaf). Spontant är alltid bäst! Sov i Jakobs stuga och åkte hem idag.

Det var ett slitet gäng som lämnade Halmstad och när vi kom till Värnamo intog jag och Amanda soffläge innan Åsa och Lisa kom och vi drog ut på picknick. Mysigt värre ute vid näsudden med pastasallad och fika, mycket tjöt och skratt :)

Ikväll har jag varit hos kusiner och grillat och myst lite, skönt med en riktigt lugn kväll.
Blir nog sängen snart för imorgon får jag äntligen träffa Fatima igen, vi ska en runda till lager 157 innan jag ska dra mig mot västkusten och Halmstad igen för ett par dagar på stranden :)

You only live once


Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att det gick så bra med löpningen:) håller med, spontant är bäst! Kram

2013-07-09 @ 22:42:16
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0