När verkligheten kommer ikapp

Hej igen mina fina små läsare :)
Förlåt att jag varit så sjukt dålig på att blogga nu under semestern men galet va saker jag har gjort och sjukt kul har jag haft i princip varje dag vilket har lett till att bloggen inte har fått någon prioritet. Det ska självklart ändras på nu!
 
En liten summering av min semester...
som jag skrev i mitt senaste inlägg så var jag i halmstad med Amanda och Jakob, det var så min 3 veckor långa semester började. Sen bar det av mot Vimmerby och Hanna som jag träffade när jag cyklade vätternrunda. Riktigt kul att vi klaffar så bra, vi grillade, spelade minigolf 2 gånger, kollade på film, tog en kvällstripp till västervik och lite så med några av hennes kompisar. :)
När jag kom hem på kvällen var det bara att packa  upp väskan och packa om den direkt för morgonen efter bar det av mot Oslo och världens bästa Anna. Sjukt kul att träffa dig igen, vi fick några fina dagar ihop. Jakob var med uppe så på dagarna när Anna jobbade roade vi oss på stan, kollade in holmenkollen och besökte Utöja. På kvällarna blev det grillningar i parker, promenader i sommarvärmen och vi åkte till ett berg med väldigt fin utsikt. :) Det blev ett par riktigt mysiga dagar där, blev till och med sugen på att flytta dit.. haha 
 
Dagen efter jag kom hem blev det bad med Fatima och Coffe, pizza med dem, Martin och Dansken på kvällen, ett grymt tjat om att vi skulle dra till Halmstad men var inte så sugen så hoppade det. Istället blev det en kväll vid osudden med Fatima, Coffe, Andreas, Emelie och några till mysigt :)
 
Sen var jag inne på min sista semestervecka, på måndagen drog vi till Halmstad, måndagsklubben väntade med ett gött gäng. Dagen efter blev det sol, bad i havet och minigolf innan bilen styrde mot Gnosjö igen.. Och även nu blev det hem, packa upp, packa om och sova för dagen efter bar det av mot fina Vimmerby och fint folk igen, även denna gången blev lyckad, fest stod på schemat och det blev sjukt lyckat. Hem dagen efter för middag med mina fina vänner Amanda och Petra, lite mat och mys senare insåg jag hur sliten jag var efter allt åkande så det blev en tidig kväll! 
Ja, det är väl det jag hunnit med på semestern i princip..Har även haft många kvällar vid sjöar, kört gocart, grillkvällar och lite sånt smått och gott. Haha inte många dagar hemma här inte! Och även fast det låter som om jag bara har roat mig hela tiden (det har jag) så har jag trotts allt hunnit med en hel del träning, inte varje dag men många dagar. träningen har bestått av cykling, rullskidor, promenader och självklart löpning och styrka. Äntligen kan jag springa utan smärta, milen går hyfsat fint och intervallerna bränner i benen när jag kör dem precis som det ska vara, lycka!! Om två månader är det dags för Lidingöloppet, 30 km löpning, den sista delen i klassikern så det är den som det ska tränas inför nu.
 
Här kommer lite bilder på saker jag gjort under semestern, hoppas ni haft det lika bra som jag har :)
 
Grillning vid Osudden
Minigolf i Västervik
Klappa elefanter i Vimmerby med Linda
 
Jag och Hanna :)
 
Rullskidor
Cykling
Strömstad, påväg mot Oslo
Strömstad
 
En fot i Sverige, en i Norge
Fikapaus i shoppandet
Holmenkollen
Holmenkollen
Utöja
Utöja
Grillning i Slottsparken
Operahuset
Grafitti målningar vid mathallen
Tog en båt ut till en ö och myste runt lite :)
Fika
Solnedgång på ett berg
Grillmästaren sista kvällen i Oslo
 
Grillfest hos Essi och totte innan chappen 
 
 
Halmstad innan måndagsklubben
Måndagsklubben
'
Minigolf vid östrastranden
Glatt gäng
Jag och Hanna i Vimmerby
Glada tjejer intar Vimmerby
Sola med Elton
Löpning
Gocart
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0