20.51

Klockan har inte ens slagit 21, men jag ligger redan i sängen med en rinnande näsa, en ömmande hals och ett tungt huvud. Usch! Dagen har bestått av jobb där jag i ett sprungit till toan för att snyta mig, sjukt irriterande. Men med nässpray och Alvedon hoppas jag att det ska kännas bättre imorgon :)

Dagen har för övrigt varit lugn, tänkte träna men det vill inte min kropp så får bli vila så jag är pigg på söndag då tredje delen av klassikern ska göras, simning. Har tränat en gång och mer lär det inte bli heller men tror jag klarar det ändå. Hämtade en våtdräkt idag och den passade, toppen! Var även med pappa ute bland djuren en sväng, vi hade fått två nya kalvar inatt, sjukt söta!

Imorgon blir det tacos och film mys med världens finaste tjejer <3

Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0