Nytt år, ny månad, ny dag, nya möjligheter

Gott nytt år på er kära läsare!

Årets sista dag började med en sovmorgon, därefter upp, fixa frukost och åka mot tävling!

Löpning, i love it! 10 km i Anderstorp, tänkte att det vore lägligt att slå målet för året så sista dagen på året och allt men det blev det inte, tiden blev 50 min 20 sek, vilket jag är nöjd med, men gaaalet vilken uppförsbacke det var! Har nog aldrig sprungit i en värre backe innan! Haha men upp kom jag och i mål kom jag.

Målet för året var ju 45 min på milen, jag klarade det inte men 47.50 blev det nya personbästat, bra minskning tycker jag mot året innan som jag hade 52.02 som bästa!

Nyårskvällen blev lyckad, jag och Andreas hade hand om det, vi bjöd på klyftpotatis med rödlök, älgstek och fläskfilé. Till efterrätt serverades hemmagjord chokladmousse med grädde och granatäpple. Mycket lyckat :) annars var det en hyfsat lugn kväll/natt, de sista gästerna åkte halv 4 inatt så då blev det sängen direkt! Haha

Nu tar vi nya tag mot det nya året, vi börjar det med att åka till Mora för lite skidåkning :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken bra kapning på milen.mycketbra jobbat! Ha så trevligt i snön :) kram

2013-01-01 @ 18:38:53
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0