Let it snow

Underbart med snö!
Började morgonen med ett par timmars plugg och därefter skidåkning med pappa, 14,5 km körde jag ihop innan skoskavet gjorde för ont -.- haha läk då!

Är iaf glad att jag kan åka skidor utan att knäet gör ont, för om exakt 6 veckor hoppas jag att jag börjar närma mig Mora och målet på Vasaloppet :)

Mat hos mamma och pappa innan det är dags att dra fram böckerna och plugga igen..

Ha kul och ta hand om de vänner som förtjänar det, den som vänder dig ryggen kan du lika gärna skita i, han är inte värd din vänskap ändå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, hoppas de läker på fort. Kul att de vann cupen, grattis :D
Ja, låtar är alltid bra att få lite tips på. Jag gillar inte att springa till samma låtar varje gång. Så jag är lite kräsen :P
Håller med, de ska bli jättekul att få träna ihop. Glöm bara inte att jag är mil ifrån dig när det gäller de mesta :P Kramar

2013-01-20 @ 16:25:22
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0