Dance our tears away

Kom hem igår, förseningen slutade vid 35 min.. Skulle hämta bussen direkt och ta den till hillerstorp för att köra alla saker till den nya, men självklart krånglade det mer, de hade fått ett stenskott i rutan så var tvungna att lämna in den så behövde vänta 1,5 h i Värnamo..

Blev bjuden på mat av Andreas föräldrar så inte fy skam :)

Fick bussen tillslut och började köra fram och tillbaka, packa och bara åka och lämna. Blev sent ca 21 och allt låg i kartonger så köpte pizza och åkte till Christoffer och essi och spenderade kvällen där, jag pluggade och de drack och spelade tv spel. Haha

Tenta idag, hade en sjukt skön känsla när jag lämnade salen med 21 sidor skriva så kändes det rätt bra :) känns som en sten släppts från min kropp, men den kanske kommer tillbaka om 3 veckor då svaret kommer.. Menmen det får vi ta då i så fall, nu blickar vi framåt och det känns riktigt, riktigt bra just nu :)

Sov första natten i nya lgh inatt och nu ikväll ska vi packa upp alla kartonger vi har här och imorgon ska vi hämta nya, kanske kan bli ordning här snart :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejja dig! Bra jobbat med tentan. Hoppas ni får ordning lite i helgen. Alltid skönt att få upp de viktigaste. Kram

2013-01-26 @ 21:39:51
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0