Vad det nu är

Det blev ett spinningpass igår, riktigt tungt pass var det. Börjar dock tröttna på den där spinningcykeln nu, vill kunna springa !!! Dumma knä..

Har börjat äta bättre, gröt till frukost och försöker undvika onyttigheter, har inte velat skriva något om det för jag brukar inte lyckas men nu kan jag säga att godis, glass och kakor inte längre är vardagsmat för mig, istället tar jag en frukt eller en morot för att ha något att tugga på :)

Idag ska bilen besiktigas, jag ska plugga, kanske åka lite skidor, gå på vasaloppsmöte och plugga lite till :) haha fullpackad dag.


Jag vill va vanlig
vad det nu är
Jag vill göra fel och erkänna det
Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig nå mer
Om du vill ha mig så säg till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0