Stå på benen

Vi skulle åka 3 mil idag hade vi planerat pappa och jag.. Men i första nedförsbacken stod jag på huvudet, ja fort gick det i spåren och helt plötsligt försvann spåren och det var bara sladdrig snö och pang sa det och där låg jag på magen med huvudet i snön och skidorna åt alla håll.. Stel som ett kylskåp är jag nu och har ont lite överallt.

Annars gick det hyfsat, kändes att jag körde hårt igår för armarna var tunga och mjölksyran kom redan efter 3 km. Stel och ont hade jag kämpade vi på, när vi hade åkt 9 km stötte jag på pappa och vi pratade, när till och med han tycker att banan är för tuff att ha som motionärsspår så är det tufft, han har liksom tränat som elit en gång i tiden och har åkt på alla möjliga banor, men denna var jobbig. Så några tre mil blev det inte, skramlade ihop 11,5 km, får väl vara nöjd med det.. Tog en glasspaus påvägen hem, ovanligt när två glassomaner är iväg, not.. Haha

Stressade hem, duschade och bytte om och begav oss mot Andreas familj för födelsedagsmiddag, mums :)

Ja det var min dag det, nu plugg och snart sängen, imorgon vankas det jobb :)

And you let her go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0