Somewhere a clock is ticking

Tog en paus i min roliga plugg dag.. Haha åkte till golfbanan och åkte 60 min längdskidor, stakade det mesta för att inte fresta knäet. Och det var riktigt härligt att köra idag, vet inte om det beror på att jag hade att välja mellan det och plugga.. Haha
Men det var iaf riktigt härligt ute, ca -2, vindstilla. Dock lite mulet men man kan ju inte få allt.

På söndag är jag anmäld till en ny tävling, 40 km i banarp, får se vad läkaren säger på fredag men för att jag inte ska köra så får han nog säga att det är något riktigt riktigt allvarligt :p är kanske lite dum på den fronten men vill så gärna.

Nu ska jag återgå till plugget för ikväll ska vi fira alla hjärtans dag en dag i förväg då Andreas har träning imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0