Dött

Det är ganska dött i mitt liv nu, eller nej saker gör jag ju, men inte mycket att skriva då jag slutat träna nu för att vila kroppen inför helgens utmaning, Vasaloppet ! Även i mat vägen så laddas det, pasta, pasta, pasta!! Haha börjar bli trött på pasta nu efter ett par dagar, men det sägs ju vara bra så får stå ut helt enkelt.

Annars är det lugnt, pluggar ganska mycket nu, en ny kurs är igång så tänkte hänga i redan från början nu och inte halka efter.

Fick reda på en godkänd tenta idag, känns otroligt skönt måste jag säga, känslan att logga in och se att kursen är grön!! :D

Ikväll blir det nog ganska lugnt, snart framme i Värnamo med tåget, cykla hem, ja våren är snart här på riktigt !! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt, grattis till tentan :) lycka till på söndag. JAg är med i en utmaning så på söndag kl sju(tro Spanien är en timme efter) så börjar min träning tills första man går i mål :) det blir en utmaning i sig de, hehe! Håller tummarna för dig<3 kram

2013-02-28 @ 00:35:32
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0