Det närmar sig

Dags att åka hem från Växjö efter dagens föreläsning. Inte så mycket av koncentration i mitt huvud just nu, det enda jag har i huvudet är Vasaloppet och allt som rör det. Har ju bla inte lyckats flytta min nummerlapp så den befinner sig i Mora och dit ska inte inte förrän jag förhoppningsvis har kommit i mål. Så hoppas det ska lösa sig så jag får den till Sälen innan starten :)

Blir bara hem och packa lite snabbt, hoppas att jag inte glömmer något, har ca 10 min på mig att packa sen blir jag upphämtad och ska spendera natten hos mamma och pappa då vi måste åka 06.00 imorgon. Spännande !!

Vi är 13 personer som ska bo i samma stuga, laga mat tillsammans och så, tror det kommer bli as kul!

Ja mycket mer har jag inte att säga nu förutom att jag börjar bli sjukt nervös.

Vill ni följa mig under söndagen så är mitt startnummer 18695.

Mitt mål med Vasaloppet i år är i princip bara att ta mig i mål, jag startar såpass långt bak att man inte kommer kunna åka skidor förrän efter kanske en mil! Tycker jag det är roligt så kommer jag säkert köra igen och då har jag förhoppningsvis kommit fram något led så man slipper de som aldrig har åkt innan och då är det lättare att ha mål. Ska jag säga någon tid så vet jag att jag kan åka skidor med en mil tid på ca 45-50 min, men 90 km har jag aldrig åkt och med tanke på allt folk så känner jag att kommer jag under 9 h så kommer jag vara nöjd! Men som sagt först och främst är mitt mål att ta mig runt. Och att knäet håller, har ju varit lite si och så med det nu det sista men det är tejpat och nu kan jag inte mer än att hålla tummarna och ge allt!

18695, glöm inte det! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag tror att det räcker med till försten kommer i mål :P Stort lycka till, det kommer gå superbra för dig. Kramar

2013-03-01 @ 21:49:24
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0