Det blir inte alltid som man planerar

Dagen började inte riktigt som den skulle, när jag skulle åka till besiktningen så startar inte bilen?!! Ringer mamma och hon kommer och vi tänker att vi ska starta den med startkablar, som varken hon eller jag har. Haha bara att sätta sig i hennes bil och åka upp till besiktningen och säga som det vad "hej kan tyvärr inte besiktiga bilen för den funkar inte" .. Trodde det bara var batteriet men det verkar vara något annat som är fel, vi får väl se.

Ja därefter följde den som den skulle en stund med plugg, plugg och lite till plugg. Skulle ju åka skidor men utan bil kom jag ingenstans så blev 25 min cykling på gymmet och därefter köttade jag axlar, triceps och mage :)

Vasaloppsmötet var bra, tror vi kommer få en riktigt rolig helg tillsammans :D

Nu har jag pluggat lite till men ska nu ta en dejt med John blund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0