Bryt ihop och kom igen

Ja gårdagskvällen blev lite deppig, inte kul att kugga Menmen, bara att ta nya tag, som jag tänkte idag "nu kommer jag ju bara lära mig det ännu bättre och förhoppningsvis komma ihåg det längre och det är ju faktiskt det skolan går ut på, lära sig det, inte kunna det bara på tenta dagen :)"

Så idag hämtade jag ut tentan och såg att jag var 5 p ifrån godkänt, hade jag bara valt ETT enda annat alternativ på EN fråga så hade jag klarat det.. Menmen, sånt är livet! Haha

snozade i 1,5 h innan jag gick upp idag, så otroligt skön säng vi har fått!! Lovely! Sovit mellan 1,5-2 v på luftmadrass nu så riktigt gött med en riktig säng :)

Annars har jag varit i Växjö, sjukt svår föreläsning idag, får ta tag i den imorgon. För nu ikväll har jag tränat 1 h gym axlar och triceps med Rebecca och Laila och sen 16 min crostrainer efter det och en promenad på 30 min hem :)

Och nu efter en lång, varm dusch ligger jag i soffan och väntar på älsklingen så vi kan äta lite mat innan det är dags för sängen.
Imorgon blir det jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0