23/2-13

Igår skulle blivit en heldag med plugg med energin försvann, pluggade 3 h på förmiddagen, sen sov jag 1,5 h vilket kanske inte är så konstigt har gått upp innan 6 varje morgon, pluggat nästan hela dagarna de senaste veckorna, lagt mig sent och sen upp tidigt igen. När jag vaknade vid 12 tiden pluggade jag lite till, käkade och tog en promenad till Laila och Stefan där det serverades fika och så.

Därefter hem, lite plugg, med betoning på lite, tv tittande, såg xl-galan innan vi gick till Christoffer och essi för lite kvällsmys. Skönt att träffa lite folk, blir typ isolerad av allt plugg.

Idag var iaf tentan, den gick sådär, lite konstiga frågor som jag inte visste men chansade och jag hade skrivit likadant som några andra så förhoppningsvis är det rätt, hade varit gött att klara den nu!

Tog en liten promenad och fika med fina Matilda innan, sjukt längesen jag träffade henne så var skönt :) nu ligger jag i soffan, kollar på one tree Hill och snart dags att börja laga mat för ikväll kommer Annie och Marcus hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0