Torsdag

Som alla andra dagar denna veckan har jag jobbat, en bättre dag på jobbet då det var julbord till lunch, mysigt att alla på hela företaget äter lunch tillsammans :)

Kvällen har varit lugn, tvingade med Johan att jogga lite med mig i mörkret för att testa knäet, Vi sprang 2 km, det fick räcka men idag gjorde det inte ont :D jag är rätt trött på att aldrig veta när det ska göra ont, att det kommer och gå så jag inte vågar ge mig ut på en långrunda för risken finns att jag mitt i skogen, helt plötsligt inte kan springa längre :/
Imorgon ska jag ta sällskap av dansken och springa lite längre, han är varnad så får jag ont får det bli en promenad istället :) därefter blir det julbord med fina vänner.

Vasaloppsveckan närmar sig men var är snön?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0