Dåligt med träning

Helgen har bestått av allt roligt förutom träning.
Lägenheten gick igenom besiktningen i fredags så på eftermiddagen gick flyttlasset, Jakob hjälpte mig att köra släpet och bära in alla sakerna så det gick väldigt smidigt och jag är otroligt tacksam för det :)
Men jag stannade inte i Växjö utan åkte hem direkt, mot Värnamo och Matilda där hon, Tomas och Martin hade fixat mat och det blev en mysig kväll med mycket prat och skratt :)

Lördagen blev till en början väldigt lugn, packade ihop kläder som skulle med ner till Växjö och fixade lite. På eftermiddagen kom ett sms om jag ville med till bambu, självklart! Så en mysig middag med Petra blev det innan vi åkte till henne och hade förfest med Martin och Tomas. Kvällen slutade efter en trevlig kväll på Chappen hemma hos Petra igen med fler människor som jag inte minns vad de hette men trevligt var det.

En sliten Linnea efter alldeles för få timmar sömn vaknade i söndags och skulle då åka till Gnosjö för att sälja lotter för klubben. På kvällen blev det Bingolotto, tyvärr utan vinst.

Idag har jag packat in det allra sista i bilen, sprungit mes Linus och myst med familjen. Imorgon går sista lasset mot Växjö och det är även där jag kommer spendera natten, spännande!!

Du borde veta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0