A week ago

Mycket har hänt den senaste veckan, jag har blivit växjöbo som ni vet, har haft mycket i skolan, jag har umgåtts med fina vänner, tränat, haft inflyttningsfest mm.
Jag tänker berätta om helgen nu, en helg som blev såå bra! :)
Den började i fredags med en pluggdag tillsammans med Renée, blev dock inte så mycket plugg men en massa annat roligt. På kvällen kom dansken ner, vi fixade god mat, köpte godis och bänkade oss i soffan framför först idol och sen en film.

På lördagen hängde vi med ett gäng och grillade korv vid en sjö, mysigt men svinkallt! Sen tillbringade vi en stund hos snigel innan det var dags för mig att gå "hem" och invänta folket för inflyttningsfest. Det blev en minst sagt händelserik kväll med både glada och tyvärr även sura miner. Men trevligt var det och grace bjöd på en mycket trevlig kväll. Jag fick många fina presenter, skålar, 1,5 kg hallon/lakris dödskallar, shot, glas, blommor, godis, vin, en utekväll mm. 

I söndags var vi alla trötta och slitna, det blev en pizza och lite häng innan alla åkte hem mot sig. Tack alla finaste vänner som kom och gjorde min kväll fantastisk! 

I måndags var jag sjukt trött, somnade så fort jag satte mig i princip. Men stoppade det mig? Nej på kvällen var det julsittning med god mat och underhållning, :)

Igår bakade jag knäck och myste men två växjötjejer :)

Träningamässigt har det blivit endel gym här nere, ett pass om dagen minst, igår blev det två. Det är ett litet gym som är gratis för de som bor i samma hus som mig. Tyvärr är det litet och har bara ett löpband så just nu sitter jag och väntar på det att bli ledigt, väntat i 20 min nu... Kunde haft roligare en morgon.. Men aja, inte mycket att göra åt det.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0