You gonna miss me when i'm gone

I torsdags efter jobbet åkte jag drifting på bana för första gången i mitt liv, sjukt kul var det! Nervös som jag var satte jag mig i bilen, på med hjälmen och blev fastspänd. Då bar det av, ut på banan, det första vi gjorde var att snurra men annars gick det kanon hela tiden. Duktiga människor som kan drifta, vill också lära mig :) haha
När vi var klara blev det mat och lite film hos Passe och Matilda, trevligt värre!

Efter inte så många timmars sömn ringde klockan på fredagsmorgonen, dags att åka till jobbet... Gick i min egna lilla värld som en zombie hela dagen, var så sjukt trött! Men vila hanns inte med, efter jobbet bar det av mot Vimmerby, jag fullkomligt älskar det stället :D det vankades kräftskiva, åt min första kräfta i livet och umgicks med ett riktigt trevligt gäng, lätt en av de absolut roligaste kvällarna denna sommaren.

Lagom slitna människor vaknade upp på lördagen, pannkaksfrukost och soffhäng fick oss att piggna till så på kvällen gick vi ut och åt, hyrde film och åt massa godis, perfekt!

Söndag igår och det var dags att åka hem, hem mot verkligheten igen :) tror dock inte att jag har så mycket jobb i veckan då fabriken har dåligt att göra :/ har några timmar på Max iaf sen får vi se vad som händer :)

Stannade till på ikea och tog en fika med jakob :)Väl hemma gav jag mig ut på en 5 kilometare, hade inte tränat sen i onsdags så det satt fint! Idag är det måndag och långpass står på schemat, mer om det får ni veta senare :)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0