Waiting for you to call

Tisdag idag, brukar vara en dryg dag på jobbet men inte denna tisdag :)
Gick upp och fixade pannkaksfrukost och pluggade, gick rätt bra faktiskt. Vid 11 tiden tänkte jag att jag skulle ta en paus och ge mig ut och springa intervall. Men ja jag gav mig ut men efter 400 m började knäet göra ont så valde att kliva av innan det skulle bli värre. Så ja vad betyder det? Jag vet inte, hoppas med allt jag har att det bara vad tillfälligt att det inte är något som kommit för att stanna..

Jag begav mig hemåt igen, pluggade lite till innan jag åkte mot stan och middag hos Matilda :) det blev en trevlig stund innan jag började jobba. Var ett kort pass idag, bara 3 h så efter jobbet fick överkroppen jobba i ett rullskidspass, underbart i denna härliga sensommarkväll :)

Never give up on anybody, miracles happen every day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0