The last song

Gårdagen bestod av plugg, lite shopping i Värnamo, köpte en väska, två tröjor och en sjal innan jag började jobba :)

Efter jobbet tog jag och mamma en glass i stan innan det var dags att bege sig hem mot böckerna och plugget.. Blev dock inte så långvarigt, drog på mig löparskorna och sprang 8 km. Det gick riktigt bra, gick ut väldigt hårt och det kändes i slutet för orkade inte hålla samma höga tempo så sackade ganska mycket sista biten. Men runt kom jag och jag är nöjd med tiden. Ett dopp i sjön med familjen senare var jag på g mot Jönköping med Jakob och Pär, vi skulle bara äta egentligen men hamnade på bilträff där vi träffade massa trevligt folk. Klockan gick och var alldeles för mycket när jag kröp ner i sängen så när klockan ringde idag för att jag skulle gå upp och plugga var motivationen inte på topp vill jag lova. Men nu ligger jag här i sängen med böckerna och läser, i väntan på att Amanda ska höra av sig så vi kan åka mot Jönköping för shopping :D

Belive you can and you're halfway there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0