One week ago

Veckan har flugit fram, pluggat har jag gjort, jobbat på båda jobben och umgåtts med vänner. Hade en riktigt mysig kväll med Amanda och Petra med mat film och massa prat :)

Träningen har jag hunnit med den också, lite lätt löpning, vågar inte riktigt trycka på för mycket på träning pga knäet :/ tog ett långpass på rullskidorna, 21 km blev det och sjukt trötta armar var resultatet :)

Vad har jag annars gjort? Nä, dagarna har varit fulla från morgon till kväll hela veckan, därav inget blogginlägg. Igår direkt efter jobbet åkte jag till Växjö. Hade en supertrevlig kväll med Renée, pratade massa, åt pizza, hälsade på Marcus och bara hängde. Gött!

Nu är fixet i full gång, snart bär det av mot Jönköping för middag på jensens och bio med världens finaste tjejer. Kommer bli en bra kväll!

När en dörr stängs, öppnas en annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0