Med lidingöloppet, 30 km som mål

Igår jobbade jag dubbelpass, först hela dagen på Heco och sen kvällen på max. Slutade strax efter 7 men hade då ingen lust till träning då fötterna värkte och huvudet var segt. Det blev då en pizza och lite mys med Jakob och Petra :)

Dagens jobb på Heco var inte heller någon höjdare, dagen gick sjukt sakta. Råkade kläcka ur mig "fika hade ju varit gott idag" det gick en liten stund innan ett sms från Linda kom "jag bjuder på fika halv 2". Det gullet gjorde min dag, socker gör ju en så mycket piggare! Haha lyxwinerbröd serverades, en av mina favoriter :)
Efter jobbet la jag mig i sängen och gjorde ett försök till att plugga men utan något vidare resultat. Drog på mig träningskläderna istället så nu, 10 km löpning och lite styrka senare får jag ge mig på ett igen och hoppas på bättre lycka :) träningen gick bra, var lite seg idag så tiden på milen blev 55 min, inget jag är speciellt nöjd med men en eftermiddag efter jobbet så får det duga ändå :)

Ikväll blir det tacomys med familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0