Le genom mörkret

Domen blev en inflammation i knäet, så voltaren i både tablettsform och linnement hoppas jag ska hjälpa :)

Kommer starta i midnattsloppet på lördag, men får jag för ont kommer jag gå av. Ingenting är värt att riskera inför Lidingö för där ska jag i mål om jag så ska krypa eller åla mig över mållinjen. Det är den sista grenen i klassikern som jag kämpat med i ett år, de måste hända något drastiskt om jag inte ska genomföra det.
Har tid för ledljusbehandling den 5 september, det ska tydligen hjälpa till med läkningen i knäet. Vet inte om jag tror på sånt men ja, det är väl värt ett försök iaf :)

Idag efter jobbet körde jag ett stakpass på rullskidorna igen, gött att det finns något jag kan träna! Haha :D
Imorgon blir det promenad med fina Jennie innan jobbet.


“You can close your eyes to the things you don't want to see, but you can't close your heart to the things you don't want to feel.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0