Jobb

Jobbar hur mycket som helst känns det som.. I söndags började jag dagen med ett backintervall pass, sjukt segt var det i värmen men gick rätt bra ändå, låg mellan 4.10-4.30 i km tid när jag sprang mina 200 m i backe så är nöjd.

Därefter var det jobb som gällde, ända till 23 jobbade jag och innan jag var hemma och i säng var klockan alldeles för mycket. Att klockan ringde 05.10 igår gjorde inte heller saken bättre och det kändes som jag gick i en dimma på Heco. Som tur var fick jag låna Petras soffa och sova en halvtimme efter jobbet innan det var dags att åka till Max och jobba kvällspasset där. Så idag var jag inte piggare på Heco! Haha

När jag kom hem från jobbet idag var jag fullt inställd på att plugga hela kvällen, MEN så blev det inte, jag lyckades somna med huvudet i boken, ja, på mage i sängen med boken som kudde.. Hahah vaknade med ett ryck och fick panik när solen lyste ute, trodde det var morgon och jag hade försovit mig men så var det inte. Klockan var bara 19 och jag kunde läsa en stund till innan det vankades bad.
Ett snabbt dopp blev det. När jag kom hem var jag sjukt sugen på löpning så drog med min bror och sprang 4 km i högt tempo, under 5min/km hela rundan. Det avslutades med ett dopp i sjön igen :)

Har förresten anmält mig till midnattsloppet i Göteborg också, 10 km den 24 augusti. Kommer bli as bra hoppas jag, ska trötta ut mig totalt och ge allt tänkte jag :D

Lev ditt liv fullt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0