En annan värld

Var i Växjö idag och skrev tenta, en tenta jag inte öppnat böckerna till sedan jag skrev den i våras och inte klarade den. Jag kommer inte klara denna heller men det visste jag ju innan, är dock förvånad över hur mycket jag kom ihåg sen förra gången :) så till nästa ska jag plugga så jag klarar den!

När jag kom hem åkte jag till töllstorp och skulle springa backintervaller, jag gjorde det! Blev inte så många som jag hade tänkt för kroppen orkade inte, huvudet var segt och helst skulle jag bara vilja sova. Men jag kämpade igenom passet och efteråt kändes det gött :)

Nu ligger jag och pluggar inför tentan jag har på onsdag samt taggar inför grillning med vänner ikväll :) tror det blir en tidig kväll för mig, sjukt trött och dubbla jobbpass imorgon.. Haha det gäller att vara aktiv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0