Don't you understand

Gick förvånansvärt lätt att jobba så många timmar igår, 14 h knaprade jag ihop! Med roliga jobbarkompisar går allt fint :) men något som irriterar mig är när det är kö fram till kassan och kunderna i kön inte funderar på vad de ska äta förrän de står först i kön. Ni har tid att tänka medan ni väntar på er tur! :p haha annat funkar det väldigt fint!

Jobbade halvdag idag och började helgen med ett grymt intervallpass, fick dock avbryta då en man inte lät mig springa i fred. Han skulle prata med mig hela tiden, klappa mig på axeln och säga bra jobbat, gå bakom mig och helt plötsligt klämma mig på magen, säga att vi har något viktigt att prata om, vänta på mig utanför omklädningsrummet medan jag duschade samt följde mig till bilen. Varför fattar inte människor "nej jag vill inte prata med dig".. Sjukt irriterad var jag så jag åkte där ifrån!

Fixade frisyren hos Amanda, både klipp och färg, riktigt nöjd är jag så bild kommer någon dag :) ikväll blir det födelsedagsfest för Petra gullet som fyller år på tisdag, kommer bli skoj :D

Resten av helgen kommer bestå av plugg, jobb och shopping :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0