Don't save me

De senaste dagarna har bestått mest av plugg, körde ett hårt intervallpass i måndags, 2 km uppvärmning till en backe där jag körde upp och ner, upp och ner 6 gånger innan jag joggade 3 km hem igen.

Igår fanns inte träningsvärken i benen men de var tunga så det blev bara ca2-3 km lätt jogg för att få dem att lätta.

Idag har tentan skrivits, gick nog tyvärr inte jättebra men håller tummarna :) ikväll får jag sällskap på löpningen, hoppas på att vi ska kunna hålla ett högre tempo än jag brukar :) 10 km tror jag det blir och sen måste man ju se Sverige-Norge ikväll :)

Glöm inte bort att leva


Kommentarer
Postat av: Josephine

Alltså du är SÅ bäst!!!

2013-08-14 @ 22:14:29
URL: http://aliveinyourhands.wordpress.com/
Postat av: Anna

Tack det samma <3 Jag åker upp den 26 augusti, inskrivning den 28 aug. Sedan är det lektioner veckan efter oxå. Luleå here I come :D
Vad skönt att få lite massage :P
Håller tummarna för att tentan gick bra! kram

2013-08-15 @ 11:03:51
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0