110%

Blev ju inget jobb för mig idag så fick roa mig med annat, på med vätskebältet och ut på långrunda. 17.36 stannade klockan på och kroppen kändes så bra, jag var inte speciellt trött utan hade orkat springa en bit till. Precis som det ska kännas med tanke på att det snart är dags för 30 km. Tiden stannade på 1.38 vilket jag är nöjd med :)

Lite plugg och så fördrev jag även dagen med innan det var dags att ta fram klubban under sängen, damma av den och åka mot forsheda. Först en pratstund med Sofia och sen säsongens första innebandyträning, sjukt gött :)

Ja det var så min måndag fördrevs :)

Never lose hope, you never know what tomorrow will bring


Kommentarer
Postat av: Anna

Avis till tusen, du är grym! Kram

2013-08-19 @ 22:55:53
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0