Tränaaaa

Jag är på gång igen :)
Igår efter skolan drog jag med Josephine till gymmet, körde bröst och biceps samt avslutade med 40 min promenad på bandet. Skönt att bara tjöta :D

Idag var jag "ledig" har pluggat hela dagen med lite pauser, cyklade en runda på racern, men var tvungen att vända då jag höll på att ramla flera gånger pga vinden! Haha men 15 km blev det iaf :) pluggade lite till sen när Andreas kom hem så tog vi en lång promenad, skönt.

Fick reda på att jag klarade förra tentan idag också :D det ger lite extra motivation till att plugga, så roligt att se när det är grönt resultat :)

Nu blir det sängen för imorgon går tåget 5.45 mot Växjö och seminarium.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va kul, grattis till tentan :) vart cyklar du med din racer? Jag fundera på att cykla hem ifrån jobbet på söndag om vädret tillåter. Få hoppas på att söndagsåkarna håller sig inne vid den tiden ;) kram

2013-04-17 @ 22:42:34
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0