Skjorta kavaj och röda byxor

Våren är här!! Öppen Skinnjacka, vita converse och rosa nagellack, underbart! :)

Halsen är fortfarande dålig så får bli en vilodag även idag och i helgen också :/

Åker imorgon och det känns fantastiskt, ska bli skönt att komma iväg lite :) dock har jag dugga imorgon (en liten tenta) via internet så kan ju hoppas på att hitta ett internetcafe eller nåt så jag kan skriva den, annars får jag ta det sen. Det oroar mig inte speciellt mycket just nu för nu ska vi iväg :D väskan är packad och när jag kommer med tåget ikväll hämtar Andreas mig för en natt i Malmö hos mina släktingar. Flyger ju från Köpenhamn imorgon.

Skottland kommer bli awesome :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul! Lycka till och ha så trevligt! Kram

2013-04-04 @ 19:32:15
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0