Onsdag shalaalaaalaa

Vaknade verkligen på rätt sida idag, glad och PIGG! Haha det sistnämnda händer inte ofta, idag ville jag hoppa upp och börja dagen :)

Sitter nu på stationen och väntar på tåget mot en lång dag i Växjö :) om Andreas kan ta på sig att fixa maten ikväll så måste det bli milen för mig, kanske ska tävla nästa vecka. Har inte bestämt mig än då jag absolut inte tränat tillräckligt mycket och jag vet mitt humör när det går dåligt.. Haha får väl se om jag kan intala mig själv innan att jag får ta det som en tävling för mig själv och strunta i motståndet :) men hur det blir bestäms nog inte förrän kvällen innan, alltså på tisdag..

Once you control your mind, you can conquer your body


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0