I väntan på tåget

Känner mig så sjukt dålig! Jag menar det verkligen, min kropp skriker efter träning, jag har överskottsenergi som bara ligger där till ingen nytta.

Varför?

Jo för jag har så sjukt himla jäkla mycket annat att träningen som för övrigt är det absolut bästa jag vet blir lagt åt sidan.. Skolan är överdrivet mycket nu, fattar inte hur veckan framför mig ska gå ihop men ja får väl hålla tummarna och be John blund komma lite senare om kvällen.
Ikväll ska jag dessutom jobba, jag vet borde inte lägga tid på det men pengar måste jag ha och studiebidraget kommer man inte långt på kan jag säga till er som inte vet.

Andreas bror fyller år ikväll så det ryktas om middag med honom ikväll men får se hur det blir med det, har både dugga och inlämning imorgon som måste fixas med och ja dygnet har ju tyvärr bara 24 h..

Haha aja avslutar med ett skratt för jag stressar upp mig själv hela tiden nu men ja det är mycket nu och jag hoppas det ska lugna ner sig snart så jag kan träääänaaaaa :D

Puss&kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0