Glassigt

Igår blev en stressig dag, Växjö, jobb på heco, plugg, matlagning. Och sen var klockan alldeles för mycket egentligen..

Idag var det riktigt segt att gå upp, ville sååå gärna bara stänga av klockan och somna om ett par timmar men nej, det fick jag inte. Växjö och plugg hela dagen, inlärning av en uppgift på fredag, dugga på fredag, tenta på tisdag. Heja mig!! Skulle behöva plugga 24/7 och lite till men jag har ju så mycket annat roligt att göra.. Haha

Gick en runda med Jennie när jag kom hem från skolan, därefter tog jag en löprunda, blev ganska lugnt tempo med några intervaller :)
Nu har jag lagat mat och ligger i soffan och tjockar mig med en glass, himla gött :) blir nog sängen snart tror jag, lika tidigt imorgon..


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack <3 jag växlar och trampar samtidigt men vet i tusan vad som hänt egentligen. Ska kika på cykeln snart och se om det är bättre :)

2013-04-23 @ 23:31:15
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0