Don't stop me now

Hade sån ångest igår om jag skulle gå ut och äta eller inte så pratade jag med Andreas och han sa precis de orden jag behövde höra! Något i stil med "du har klarat allt i skolan nu, unna dig lite" så det blev att jag åt på lilla krogen med fina vänner, sjukt gott också :))

Skrev klart inläsningen sent igår kväll så den ska lämnas in nu, klarade precis duggan också och inte heller det är så dumt :) 1 högskolepoäng rikare :)

Nu väntar bara 3 h föreläsning, slutar vid 17 ikväll, den är lite tråkig men ikväll blir det mys med mina finaste tjejer, grillning står på schemat :))

Njut av livet innan det är försent


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att de gått så bra. Du fixar resten oxå <3

2013-04-26 @ 21:00:58
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0