Dålig!

Jag vet, superdålig på att blogga nu.. Var ju i Skottland förra helgen, fantastiskt, tänkte skriva allt om den resan imorgon :) sen vi kom hem i måndags har jag iaf tränat en gång, sprang en runda på 20 min. Sen på em fick jag feber och har haft det fram tills idag då jag är feberfri men fortfarande förkyld.

Annars har veckan varit stressig, har inte hunnit vara hemma och vila mig frisk för har mycket i skolan nu både grupparbete och dugga imorgon och på lördag så liite att göra nu. Haha
Ikväll har jag smitit iväg lite från plugget, hjälpte Annelie att flytta, sjukt tråkigt men hoppas det blir det bästa för dem.

Nu måste jag sova, ska ju upp och skriva dugga imorgon, usch håll tummarna, har pluggat alldeles för dåligt :/ och ja som sagt om resan kommer imorgon :D
Puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0