Alone

Blev en bra kväll igår trotts omständigheterna, god grillad mat och gött gäng..

Sov hos mamma och pappa inatt, varit där hela dagen och bara varit, skönt! Pluggat har jag självklart gjort också men ja har ingen motivation trots att jag tycker det vi läser är intressant..
Jag känner att jag måste hitta något nytt nu, jag är trött på samma sak varje dag.
Sprang en runda innan, skönt att springa ensam, i eget tempo, utan klocka, bara koppla bort vardagen lite. Det är DÅ jag mår som bäst.

Jag har tröttnat på cykling, jag vill inte ge mig ut, jag har knappt cyklat något i år men ändå vill jag inte. Kände samma sak förra året, jag tycker inte det är kul och jag vet inte varför. Vätternrundan, 30 mil om 1,5 månad, jag borde verkligen träna men det blir inte så..

Nu ligger jag i soffan, Jakob var här en snabbis och käkade men åkte igen så får se vad kvällen har att erbjuda :)

För när vännerna försvinner eller kärleken tar slut ser man allt med lite andra ögon..


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack :D
Du kommer att fixa cyklingen, vi få ge oss ut snart. När du väl är där på tävlningen kommer hornen ut och du fixar de galant!Skickar mass peppkramar

2013-04-30 @ 22:15:49
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0