Utan dina andetag

Ja man kan inte plugga varje dag.. Vet, jag var ledig hela dagen idag och skulle ägna några timmar till boken men så blev det inte..

Anna kom hit vid 8, en stor, mysig frukost, ägg, knäckebröd, yoghurt och frukt väntade!

Strax därefter styrde bilen mot Jönköping, skulle lämna in min dator och fixa lite små grejer men fick med mig 2 par skor och ett par byxor också, från stan. Sen dags för Ikea... Haha

Tror vi spenderade nästan 3 h där :o fick med mig en fönsterlampa, 2 hyllor, nytt påslakan, överkast, krokar, gardinstänger, ljus, ljusstakar, förvaringsboxar hmm, det var nog allt? Haha som sagt lite mer än planerat.
Datorn är också inlämnad och det tar ca 3 veckor!! TRE VECKOR! Sjukt hur ska jag klara mig i skolan? Haha

När jag kom hem från Jönköping blev det städning, fixade ihop mina grejer som jag köpte, bäddade om och sen städade jag hela lägenheten, så lite nytta har det blivit ändå. Nu är lasagnen i ugnen och jag sitter i soffan och väntar på älsklingen :)

Döm aldrig den vars mockasiner du aldrig vandrat i


Kommentarer
Postat av: Amanda

Väääärldens skönaste påslakan! Jag har likadana! :D:D

2012-09-11 @ 21:02:55
URL: http://amandasjobloms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0