Trust no one

De blev 8 km löpning på morgonen, varför förbättras jag inte? Springer på samma tider hela tiden.. Suck!

Frukost och plugg vad det jag hann med innan det ringde på Skype, min grupp från Växjö, vi hade lite problem med grupparbetet, så har nu suttit ca 4,5 h framför Skype för att rätta till det, nu verkar vi fått ordning på det så hoppas att mina första högskolepoäng rullar in snart :)

Nu ska jag åka och göra lite ärenden i Gnosjö sen blir det födelsedagsfika hos bästa Anna <3

Vill veeeerkligen ut och resa, komma bort här ifrån ett tag, jag behöver det! Något att se fram emot, just nu känns nästan allt mörkt.. Men ska iaf till stockholm nästa helg för att springa Lidingöloppet, har nog fått med mig Andreas också :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0